vineri, 17 octombrie 2008

amuzant, nimik, precis, satisfactie, haos

printre miile de culori ma pierd, ajung sa nu vreau sa fiu gasit caci stiu ca nu pot fi. vreau sa simt, sa fiu liber. rup legaturile care ma impiedica. sunt liber. rup varfurile miilor de oportunitati, nici una lafel.
miile de culori formeaza destinul, fenomen in continua schimbare. neschimbat vreau sa raman un timp, sa ma gasesc printre miile de culori. timpul sa'l opresc in octombrie, sa usuc toate culorile. stacojiu sa'mi fie destinul. nimic din viitor. destinul poarta nume fals. destinul nu exista. destinul se afla in spatele varfului actiunilor mele. eu creez destinul, eu colorez lumea. eu o strerg cand vreau sa fiu singur. eu aduc octombrie iar octombrie ma rezuma intr'o culoare, ma dezbraca, imbinandu'ma cu altele mii. octombrie imi ploua peste umeri, peste umerii celorlalte mii de culori, ma imbratiseaza si ma indoaie in curcubeu pronuntandu'mi diversitatea.
satisfacut in culoara mea, nimic nu ma opreste sa inchid octombrie.
Noapte Buna


Niciun comentariu: