luni, 21 iulie 2008

un tic si un tac


Tic-tac!
Shooting drops ( preferatele mele )
Tic-tac!
Timpul care mi se scurge lent
Tic-tac!
Madonna featuring Justin Timberlake
Tic-tac!
O frana brusc si suntem iar safe la loc de pace
Tic-tac!
Ca fiecare piesa de puzzle nou ansamblata
Tic-tac!
Swatch swiss model 2006
Tic-tac!
Se termina concediul iar eu retraiesc fiecare tic-tac trecut si sper la o alta escapada de data asta autohtona din motive bine emplementate
Tic-tac!
Vama veche este inca pe gustul meu ; mai e mult pana weekend-ul viitor?
Tic-tac!
Reply-uri , end-uri si comment-uri
Tic-tac!
worst can be better sometimes ; bad things happen for reasons pleasant
Tic-tac!
Noroc ca nu ne plac tiganii si planurile lor specifice
Tic-tac!
Imi schimb dispozitia , nu intru in panica cel mult pot suna la 112 , apel gratiut; trebuie sa invat sa-mi cunosc limitele
Tic-tac!
In plus, marijuana este ilegala , inca

2 comentarii:

Ez3kiel spunea...

Tac_Tic Tac_Tic Tac_Tic si astfel dau timpul inapoi bucurandu ma de tot ce'a fost, caci pot alege doar momentele ok, in schimb pierd tot prezentul.haha, dar nu'i nimik. SUNT NEMURITOR, iar prezentul o sa'l traiesc in viitor.

DREAMoff spunea...

hei imortal...whats new?