miercuri, 23 iulie 2008

depresie vara_toamna

nu sunt deja vu uri, sunt miscarile mele presetate. fiecare seara se termina cu 3 aspirine luate, dureri de cap provocate de atata tacere, doar ganduri care ma slefuiesc spre imposibil, dar care deseori ne si impiedica.adorm linistit caci 1000 din cate sunt, nu ma inalta nici unul, sunt doar un pic din drumul lor. eu trebuie sa le aleg pe cele kre mi se potrivesc si sa le spun stop. dar sunt atat de multe inkt devin indiferent numai pt un timp, caci parcurgandu 'ma ma erodeaza, dar suficient, se strecoara si cele pe care trebuia sa le opresc si iar ma lovesc.ma trezesc cu dureri, si cu ochii ink inchisi urmez aceleasi miscari presetate, intru in aceeasi masina care ma duce si ma aduce de\unde vrea ea. se aude buon giorno,eu intorc capu'. de dimineata fara gesturi, fara rationament, fara nici o amicitie fara nici un 'multumesc'. un somn continuu.

cu aceeasi ochi inchisi sunt un cineva care detine gandurile altcuiva.iar cand o sa scap de aceasta indatorire, o sa am visul meu, n'o sa mai am cosmaruri, o sa ma opresc la fiecare stop si o sa ma bucur peste imposibil de acel moment. o sa mi iau ochelari mai frumosi dekt ai tai si o sa pasesc cu capul sus, bucurandu'ma de soare, iar in orice traire o sa simt aceeasi finete cu care nisipul imi mangaia kndva piciorul.

7 comentarii:

DREAMoff spunea...

eu am ce am cu astenia de primavara , in skimb incepe sami para rau ca nu tiam oferit "ca cadou" okelarii care tiau placut atat de mult.nai o dresa sa tii trim prin atlasib?

Ez3kiel spunea...

atlasib? sunt total dezamagit.spania_italia am facut'o intr un an. in schimb, eu ma gandeam la ink o vacanta, cu tine in stanga, in dreapta si in fata mea, eu sa privesc tot ce i de inteles prin ochelarii tai, iar la sfarsit, la randul meu sa ti'i fac cadou. multumesc

DREAMoff spunea...

si daca pb se pune in felul asta d c nu ai mai insistat?!? ;)

Ez3kiel spunea...

ehh. oricum, totul a fost destul de ok asa cum a fost, iar acum avem fiecare ochelarii nostrii. s cam in graba acum, tre sa prind trenu spre pescara.despre cum si cat ma costa...vb. bye

Ez3kiel spunea...

cu urmatoarea ocazie o sa insist mai mult ;)

DREAMoff spunea...

maybe u should try it...abea ajtept sa vad ce poti ;)))

Ez3kiel spunea...

nu, ez3kiel nu mai spunea nimik. de atunci el doar asteapta momentu'. si depresiile de vara_toamna vor disparea. ah dar poate nu datorita mie, tie, noua, ci, doar pt k te vei scutura de zapada, topindu_le