joi, 17 iulie 2008

yes, i did


2 ani legati in nici jumate, x saptamani legate de
momente, sentimente de implinire in care nu mai
vedeam limite, uneori emotii atacate de o frica
intensa, urmata apoi de unele ganduri divine care
explodau in fericire. imi place sa mi se interzica, k
astfel sa pot arata intelegere, si un pic din ce
incercai tu sa simti.mascat de placerea infinita de
a'ti sta alaturi, iti spuneam noapte buna in timp ce
soarele deja ne descoperea usor usor.zambind si cu
pasi indecisi ma retrageam intorcandu'ma, moment in
care se crea haosul obsolut al dragostei, rememorand
x momentele in fractiuni, lasand loc prezentului caci
el defapt era cel mai placut halucinant.

__chiar daca fanta de mere verzi nu se mai fabrica...

nu m am jucat in nici o clipa cu sentimentele celor
care ink tin la mine, sa le dau un hint, asa, ceva
subtil, sa se agite nitel, sa si faca griji.cum
puteai sa te intrebi ''de ce nu, la urma urmei?'' nu
i deloc amuzant, cum nu i amuzanta deloc situatia in
care au fost scrise mesajele, adevarat niste scuze
egale cu zero ''am glumit'', in schimb eu retraiam
unele din acele momente, tu neavand cum, caci
altcineva acum se bucura de surasurile tale, cum nu i
amuzant deloc situatia in care m am vazut citind mai
jos de titlu, al carui raspuns e ''yes i did'',
inconjurat de toti ochii com din lume, tu in
batjocura tintuindu ma cu degetu, razand diabolic,
iar eu clipind usor imi scurgeam ultima clipa
halucinogena.

2 comentarii:

DREAMoff spunea...

si zici ca ai glumit...pai sa mai glumesti iar eu o sa continui sa ma eskivez...ca vad ca ne place.have a nice uikend

Ez3kiel spunea...

"noi" nu avem nici o legatura cu ce'i mai sus.legaturile s'au creat la marginea sarichioi_ului sub un nuc. intervine "ex"ul de care tie nu ti'am povestit niciodata. totul a ramas in backup'ul meu.in realitate nu se regaseste dekt prezentul...care acum nu mai e